Tervetuloa Kärnän Sukuseuran kotisivuille!

Olet saapunut sukuseuramme virallisille sivuille, missä vaalimme Kärnän suvun historiaa ja perinteitä. Täältä löydät tietoa tulevista tapahtumista, sukututkimuksesta sekä sukuseuramme toiminnasta. Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi niin suvun jäsenet kuin uudet kiinnostuneet. Yhdessä ylläpidämme sukumme arvokasta perintöä ja luomme uusia muistoja tuleville sukupolville.

Tervetuloa mukaan toimintaamme ja sukumme yhteisöön!

Ajankohtaista:

Sukuseuran seuraavaa tapaamista kaavaillaan parhaillaan, pysy kuulolla ottamalla haltuun Kärnän sukuseuran Instagramin ja Facebookin!

HUOM sivustoamme päivitetään aika ajoin teille helppo lukuisemmaksi ja käyttö-ystävällisemmäksi, joten laitathan palautetta tulemaan jos mieleen jotain tulee!

Kiitos ymmärryksestä ja mukavia lukuhetkiä! – Roosa, Kärnän sukuseuran tiedotuksen-ja viestinnän asiantuntija

Hei jäsen, olethan muistanut maksaa vuosittaisen jäsenmaksun!

Jäsenmaksu 17€/vuosi.

Ainaisjäsenmaksu 170€.

Sukuseuran pankki-yhteystiedot maksua varten löydät ”Yhteystiedot”-palkista.

Jäseneksi?

Katso ohjeistus Jäsenyys välilehdeltä.

Hox!

Nyt on mahdollista hankkia ”Taavetti Kärnä-Lappajärven kuningas” -kirja edullisesti hintaan 8 €/kpl+ postit. Kirjassa on mielenkiintoisia tarinoita ja kertomuksia Kärnä-suvun henkilöistä. Kirjassa on esitelty useita jääkäri-Kärniä. Näiden joukossa mm. Väinö Linnan Tuntemattoman sotilaan esikuva jääkärikapteeni Toivo Kärnä. Mikäli olet kiinnostunut hankkimaan kirjan ole yhteydessä Seija A Kärnään: seija.a.karna@gmail.com

Sukutapaaminen- 2025

Infoa tulossa myöhemmin.