Sukututkimus Kärnän Sukuseurassa

Kärnän sukuseura panostaa aktiivisesti suvun historian ja juurien vaalimiseen sukututkimuksen avulla. Sukututkimus antaa meille mahdollisuuden ymmärtää paremmin menneisyyttämme ja rakentaa siltaa tuleville sukupolville. Tutkimuksen kautta pyrimme selvittämään suvun tarinaa, yksittäisiä sukupolvia ja niiden vaiheita aina mahdollisimman kauas menneisyyteen.

Sukututkimuksen merkitys:

• Sukututkimus auttaa meitä selvittämään sukumme juuria ja alkuperää.
  • Se tarjoaa arvokasta tietoa esivanhemmistamme ja heidän elinoloistaan.
  • Sukututkimuksen avulla voimme säilyttää tietoa tuleville sukupolville ja vahvistaa yhteyttä sukuumme.

Sukututkimusmateriaalit: Kärnän sukuseura kokoaa ja säilyttää kattavia sukututkimustietoja, joihin jäsenet voivat tutustua. Materiaalit sisältävät muun muassa sukutauluja, perheiden tarinoita, valokuvia ja muita dokumentteja. Näitä tietoja päivitetään säännöllisesti, ja jäsenillä on mahdollisuus täydentää niitä omilla tiedoillaan.

Osallistu sukututkimukseen: Kaikki sukuseuran jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan sukututkimuksen tekemiseen. Jos sinulla on tietoa omasta sukuhaarastasi, vanhoja valokuvia tai asiakirjoja, voit auttaa täydentämään yhteistä perimätietoamme. Sukututkimuksen tekeminen on yhteisöllistä työtä, ja jokainen pieni tiedonmurunen on arvokas osa suurta kokonaisuutta.

Kysy lisää sukututkimuksesta: Jos haluat lisätietoja Kärnän suvun sukututkimuksesta tai haluat osallistua tutkimukseen, ota yhteyttä sukuseuran sukututkimusvastaaviin Seija M Kärnään ja Yrjö Kärnään, heidän yhteystietonsa löydät Yhteystiedot sivulta. Voimme auttaa sinua löytämään omat juuresi ja ymmärtämään, miten ne liittyvät suurempaan sukuhistoriaamme.

Sukututkimus ei ole pelkästään historian tutkimista, vaan se on elävä silta menneisyyden ja tulevaisuuden välillä. Yhdessä pidämme huolta siitä, että Kärnän suvun tarina säilyy ja kasvaa!